f-f-fredag

Slutprovet i idrott är avklarat och påsklovet har så smått börjat. Alla rätt!

Var dessutom på synundersökning idag kl 4. Kommer inte helt oväntat att få mig ett par glasögon. Testade många olika par och fastnade speciellt för fyra stycken, ett par bestämde jag mig helt för och tre har jag med mig hem. Så känner ni att ni har lust att vara lite snälla och hjälpa mig välja, så får ni gärna hojta till så skickar jag ett par bilder :)) Måste dessvärre lämna tillbaka dom redan imorn så gör er goda gärning under kvällen, tack! :)

Förutom att jag inte får träffa Fredrik ikväll, för att han ska göra sin krogendebut, så är den här fredagen bra. Ikväll ska vi nämligen göra grilldebut och jag längtar ihjäl mig efter grillad fläskfilé, MMMM! Har dessutom hört talas om att jag ska få en laptop, hihi. Jag har alltså ingen anledning att inte vara glad just nu


p-p-puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback