Can't wait!

Min älskade pojkvän dog inatt.. IGEN?! Olyckligtvis fanns han inte bredvid mig imorse när jag vaknade eftersom att jag åkte hem igår kväll. Men mindes snabbt att man inte kan dö om man redan dött en gång, dah!

Ikväll.. eller ja, om ett par timmar. Närmare bestämt klockan 5 är det dags för ispremiär. Kan inte förstå hur snabbt tiden har gått. Känns inte som att det var länge sen alls som jag var i den älskade arenan sist, känns dumt att säga men jag har knappt hunnit längta. Fast nu när det är så nära så kan jag knappt bärga mig. Gemenskapen, skridskorna, puckarna och klubborna mot isen, alla dessa härliga ljud och alla härliga människor. 2,5 timmar kvar. Bäst jag ser till att ha lite kul nu så att tiden går snabbt. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback