Full (tapet)rulle

Nu är vi i full fart med att göra om rummet, pappa och jag. Eller, mest pappa för att vara ärlig. Fast jag har hjälpt till att bära och skruva isär bokhyllan, vilket tog ett bra tag. Nu får vi hoppas att någon vänlig själ vill köpa den. Intresserad? :) För tillfället håller pappa på att täcka mitt golv med papper så att det inte förstörs sen när vi kommer till tapetseringen. Och jag.. Ja, jag sitter här och väntar på att han ska ge mig någonting att göra. För tillfället är det mest "Matilda, hämta det. Matilda, hämta den." Jag ville hjälpa till att täcka golvet men det fick jag inte, det tyckte han allt att han kunde klara själv. Hm.

Jag får väl gå ner och börja fixa maten eller nå då. Eller ännu bättre.. Se ett till avsnitt av favoriten Pelle Svanslös! Ja, julkalendern alltså. Den laddade äntligen klart igår. Och lite nostalgisk blir man allt..

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback