GOD natt

L.A som sagt. Blev en del snack om det idag. Är helt såld nu och vill inget hellre än att åka. Men så är det ju det där med tid och pengar. Funderar flitigt på att ta en del av de sparpengar jag får då jag fyller 18 och möjligtvis åka efter studenten. Fast det är ju ett tag kvar så jag har tid kvar att grubbla. Men ska nog låta bli att hoppas för mycket dock, kan hända att man blir besviken. Håller fast vid drömmen ett tag till och ser vart det leder..


Känner att ögonlocken börjar bli tunga. Kan bero på att klockan börjar närma sig halv 3. Min pojkvän sov fööör länge idag så kraken lär väl inte somna än på några timmar, jag o andra sidan funderar på att ta med laptopen och somna till någon film, ungefär precis nu. Låter bra, kör på det.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback