Grillat är godast

Idag blev det grill-lunch hos Rebecca igen. Danni var också med förstås. Blev endel snack och skratt. Fast nu är jag så trött så jag tror jag skulle kunna somna även om jag stod upp. Men saken är den att jag har ett fruktansvärt rum som jag måste ta hand om. Omtapetseringen börjar närma sig och innan dess ska massor av grejer slängas, det ska eventuellt dammsugas och ja.. allt måste ut. Jag var dum nog att släpa fram allting samtidigt så nu ser man knappt att det finns ett golv under all skit. Det är lätt att vara efterklok men har inte något annat val nu. På onsdag kommer pappa och Lisen hem från Prag och då jävlar ska det förbaskade rummet vara rent och snyggt! Dags att sätta igång. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback