Honey, I'm home!

JAK ÄR KLAD FLICKA! Inatt äntligen ska jag få sova i mitt eget rum. Det är nämligen klar tapetserat nu och det enda som fattas är möbler :D Fast för tillfället har jag allt som håller mig kärt.. min underbara säng, min kära tv och mina älskade älskade vännerboxar! Gissa vem som kommer gosa framför tvn och sova skönt inatt? Det må vara så att skolan börjar imorgon, men det gör också början på mitt nya nyttigare liv. Så det känns knappt jobbigt alls. Med en liten gnutta ironi kan jag säga att jag nästan längtar.. liiite.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Oj, vad annorlunda det ser ut mot fönstret nu :O <3

Postat av: Julia

Sv: Tack :) Haha oohja man blir otroligt lat xD

2009-08-24 @ 13:50:45
URL: http://lodisjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback