Ett liv för mig, är ett liv med dig

Det är enormt att ha någon som får det att kännas såhär, att ha någon att känna såhär för. Egentligen finns det så mycket jag skulle vilja säga.. Men ord är inte alltid det som behövs. Jag tänker ge dig all min kärlek när du kommer hem istället, tills vidare så påminner jag dig bara om något du redan vet... att jag älskar dig!

Allt började en kall dag i Januari. Nu, idag, ett och ett halvt år senare har du mig fortfarande, närmare än någon annan någonsin haft. Och jag önskar för allt vad jag är värd, att du också önskar att vi ska ha varandra länge till. För det finns bara en den, och det är du!



Kommentarer
Postat av: maria

fan vad glad jag är för att min bror har dig! :)

2009-07-28 @ 11:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback