Nära nu..

Riktigt nära. Inom 2 timmar bär det av till Nyköping.
Har precis tagit farväl av min älskade pjuklarv som jag tvingas vara utan i tre veckor :( Kan inte förstå hur det ska gå till.. han gick för tio minuter sedan och redan nu värker saknaden. Det här tre veckorna kommer bli ett rent helvete..

Men som du sa, vi kommer fortfarande ha varandra när vi kommer hem. Och visst är det bra att vara ifrån varandra ett tag så att man har någonting att längta efter sen. Men.. jag längtar ju redan nu. Räcker inte det? Älskling, jag känner mig så trygg hos dig. Även om vi inte alltid är med varandra så är jag så trygg i tanken av att ha dig, trygg för att jag vet att du bara är några kilometer bort om jag behöver dig. Men nu kommer det avståndet växa och tryggheten får ta stryk.. Fyfan vad jag kommer sakna dig! Men jag hoppas du får det kul i Barcelona och att du längtar minst lika mycket som jag gör, tills vi ses igen. Du vet att jag älskar dig! <3

Finns många fler jag kommer sakna också förstås, ni vet vilka ni är så ta åt er! Ja, det var väl allt jag hade på hjärtat för nu. Vi hörs om 2 veckor!

¡adiós!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ha det så jävla bra babe! Bli inte alltför brun :((( LOVEYOU<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback