I'm in

God mat, xider, shots, drinkar, "dans", skratt, 40 plusare, slusk, fransmän, oönskat besök i hytten och timmar med prat innan sömnen tog vid. Var på kryssning torsdag till fredag med D, hennes mamma och hennes kompis Anna. Lite av mycket hann vi med och även om allt var lite sämre än vanligt så hade vi kul, som vanligt!!

Igår kom vi till Västerås runt 6. Hade då planerat att ta bussen hem, lägga kött i marinad, plocka undan på mitt rum, duscha och sen bjuda över älsklingen. Men det hela sprack då den förbannade bussen inte stannade vi hållplatsen. 30 minuter skulle jag få vänta på nästa, men ilskan mot bussen gjorde att tårarna började bränna innanför ögonlocken. Så jag bestämde mig för att bojkotta 92an och istället promenera hem. Sagt och gjort. Ca 1 och en halv timme senare var jag hemma, men då var både humöret och hoppet om en mysig kväll som bortblåst. Istället för att fixa iordning middagen innan man sötis kom, så fick han förbereda den medan jag stod i duschen. Jag som hade planerat så bra.. Ville ha en perfekt myskväll med min gullunge, så blev det bara mos av alltihop. Fast humöret kom sakta men säkert tillbaka smygandes, en kväll med min älskling slår ju faktiskt aldrig fel. <3

Ikväll väntar fest hemma hos Rebeccas kompis Hanna. Försöker att inte ha för höga förhoppningar eftersom att allt det jag tror bra om blir fel. Men nu ska jag försöka att inte vara sån. Det kommer säkerligen att bli skit kul! :D Så nu är det dags att välja kläder, höja musiken och komma i partystämning.

I'm out!


Kommentarer
Postat av: Daniela

TAGGA BABYYY! :DD <3

Postat av: Rebecca

Om nu något skulle gå fel så är det bara att försöka göra det bästa av situationen! :) <3

2009-06-20 @ 19:01:06
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback