Fredag den 13:e / lördag den 14:e

AIK - VIK
3 - 4
(1-2, 0-0, 2-1, 0-1) !!!

Igår drog kvalserien igång och vem hade ens kunnat drömma om att VIK skulle slå AIK på bortaplan? Inte jag iallafall. Vi vann inte en endaste match mot dom i grundserien, men det är historia nu och det här är allt som betyder. Jag har fortfarande svårt att förstå hur det gick till men snacka om att vara bäst då det gäller! Än så länge ligger vi 2:a och imorn står Växjö för motståndet i ABB Arena.. VI SKA UPP IGEN GULSVART!

Men helgen blir ännu bättre, för idag firar jag och Fredrik 14 månader. Kan inte förstå hur fort tiden går! Men det känns som att vi alltid haft varandra, för jag minns knappt hur det var att inte alltid ha haft honom. Jag älskar dig! <3

OCH så idag har alla Matildor namnsdag (vilket även inkluderar mig)!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Grattis på er dag och din namnsdag <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback