Somliga går i osköna skor

Jag har hört klagomål från flera håll över att jag inte bloggar så ofta, så känner väl som så att jag inte har så mycket val. Hehe, nejjj. Sitter och försöker få någon ordning på svenska arbetet som egentligen skulle varit klart förra måndan om jag inte minns fel. Tror knappt någon ens hade påbörjat det så vi har veckan ut på oss att bli klara. Kan vara lite ärlig och säga att det av någon konstig anledning går ganska bra. Fast jag ska få be och tala om att det är sjujävla tråkiga uppgifter vi får. Vad drar vi för nytta av att jämföra Carl Michael Bellman med någon av våra favoritartister egentligen? Jag bara undrar. Det är knappast någonting som kommer spela roll i framtiden.

Tur att Fredrik gjorde mig glad nyss genom att meddela att ett nytt Chuck avsnitt kommit ut som vi ska se på imorn. Kan vara det bäst jag hört idag! Förövrigt så gick jag och D på stan efter skolan, var tänkt så också. Jag hade en kupong "specialmeny 2 för 1" på Saffet's som vi hade bestämt oss för att nyttja. Illa nog var man tvungen att vänta tills efter klockan 14. Men ingen fara, tänkte vi då vi slutade runt halv 11 och begav oss ner på stan. 3 timmar är väl ingen match.. Jag ska säga er att jag var svimmfärdig efter 1, mestadels pågrund av att jag skippade frukosten imorse i hopp om att jag skulle orka hela kebabtallriken då. Det var ett av det allra sämsta beslut jag tagit hittills det här året. Vi båda två var så utmattade efter en och en halv timme att vi gick runt likt två zombies i hopp om att tiden skulle rinna iväg.. Det gjorde den inte! Men drömmen blev sann då klockan äntligen var fem i 2. Aldrig någonsin har jag längtat eller väntat så länge på att få äta.. Kan lova att det smakade underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback