090325

Kan inte annat än älska onsdagar. Har bara en lektion och slutar därmed klockan 11. Kikade runt på stan med D ett tag, sen hade systra mi lunch så hon bjöd mig på en kebabtallrik, satt inte helt fel ska jag säga! Dessutom så hade hon med en present, bäst som hon är. En ny skinnjacka, hihi.

Och imorn gott folk, drar världens bästa klass iväg till huvudstaden, vi ska bland annat besöka Aftonbladet. Inte nog med det så har vi även en buss som tar oss vart vi vill, det är inte illa. Tror vi kommer ha hur kul som helst, jag menar.. MP07 på vift i Stockholm. Det kan bara inte bli fel!



Men nu ska jag städa undan lite på mitt rum så att en pojkvän kan få plats. Menar inte att han är stor, bara det att mitt rum är ganska litet och kläderna äter upp golvet. Fattar inte varför jag tycks ha så mycket kläder just när dom ligger på golvet. För när jag väl ska sätta på mig någonting så hittar jag aldrig något jag vill ha.. Vad besvärligt det kan va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback