Gilla | Ogilla

Sportlov à la 2009 är så gott som över. Känns knappt nå bra alls. Men jag har åtminstone haft en jätte bra vecka :) Har sovit hos gullegrisen varje natt ända sen i torsdags förr förra veckan och skulle kunna sova där minst 5 veckor till. Minns inte ens hur det känns att sova ensam nu, så får se hur illa det går inatt..

Annars då..
Lite kortfattat har jag: festat, träffat nytt folk, varit på hockey, haft kul med Ellinor, träffat mer nytt folk, ätit massa gott, kollat på film, myst, varit lycklig över VIK's direktplats till kvalserien(!!!), färgat och klippt håret samt umgåtts med världens bästa killar vilket lett till många skratt. Det med andra ord kallar jag BRA! Men imorn drar skolan igång och så också längtan efter påsklovet. Hm.

Fick åtminstone reda på någonting som gjorde mig skapligt glad ikväll. Jag SKA få göra om mitt rum, och det snart!! Tänk för att jag har världens snällaste pappa! :*

Kommentarer
Postat av: lennart

Vi har haft en trevlig vecka.:D

2009-03-01 @ 23:30:23
Postat av: Fredrik "lennart"

bara för du blir sur när jag skriver lennart så skriver jag igen. de var mysigt tack för en trevlig vecka. puss min älskade-<3

2009-03-02 @ 01:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback