:) :(

Igår firade jag och världens bästa 1 år och 4 månader. Är nu uppe i mitt längsta förhållande någonsin och det känns fantastiskt! Har så svårt att tro att jag någonsin skulle sluta älska honom. Nu känns det iallafall ganska långt bort! Du är bäst min älskling och jag är så glad att jag har dig <3



Idag är han olyckligtvis ute och gör stadens krogar osäkra. Känns inge bra i min mage. Är orolig och nervös. Men jag ska inte vara någon dålig flickvän. Jag ska försöka att inte smsa hela kvällen och förstöra stämningen.. Även om jag skulle vilja veta vad han gör varenda sekund :$ Ne.. får försöka tänka på annat helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Smsa mig om du vill skriva av dig :) PUSS <3

Postat av: Josefin

Känner igen mig i det du säger ;)Precis likadan!

2009-05-16 @ 10:42:21
URL: http://jousefajn.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sötnosar! :D <3

2009-05-16 @ 13:04:11
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback