Tilla kan

Hade nästan glömt hur läskigt det var.. Men nu är det gjort.
HAR ÄNTLIGEN ETT TILL HÅL I VÄNSTER ÖRA!! Och lite cred vore fint, jag höll faktiskt på att banga ur men tog mitt vett till fånga. Smärtan släppte redan efter en timme också så nu känns det alldeles bra! Är glad att jag gjorde det.

Sen vill jag passa på att skicka en lyckönskning till älsklings-grabbarna som spelar sin första korpen-match ikväll. Ledsen att jag inte kan komma och heja, men jag tror på er ändå! ;) Go Pink Panters

Kommentarer
Postat av: Daniela

Du är så duktig så :D Puss babe <3

Postat av: Anonym

puss älskling för tilla kan ju:D

2009-05-06 @ 22:37:50
Postat av: Rebecca

Har du ngt att visa upp imorn med andra ord =) <3

2009-05-06 @ 22:47:19
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback