Söndag

Ett tag sen sist..

Valborg spenderades iallafall med pojkarna hemma hos Lina. Där det bjöds på grillspett a la Fredrik, shots a la Simon, massa skratt, rakade huvuden och musik. Var trevligt som alltid och Fredrik blev av med håret, så som han längtat! Hmm

& Igår bjöds det till 18 års fest hos Anna, var riktigt kul. Träffade på flera bekanta ansikten som man tyvärr inte ser allt för ofta. Tack för att vi fick komma och grattis igen! :)) Senare kom jag hem till Fredrik och fick käka min kebabtallrik och slutligen somna, inget fel alls! Vaknade olyckligtvis upp med samma värk i stortån som jag hade då jag somnade. Slog nämnligen i den i Annas förbannade(ursäkta!) tröskel. Men tackar gud för att jag inte bröt den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback