yeeeeeah!

Skoldagen imorgon är utbytt mot en heldag i sthlm med mysiga ljud/rörligbild elever, så vem klagar? Vi ska på ljud, ljus och bild mässa. Återstår att se hur kul det blir men om inte annat blir vägen dit och hem det!

Idag fick jag för mig att jag ville ha ett par nya skor till bröllopet. Ca 15 minuter senare hade jag det. Snacka om impulsköp. Är iallafall nöjd som få och har beundrat nykomlingarna ända sen jag kom hem. Till och med pappa tyckte de var snygga, inte illa alls! Inte illa är det heller att pappa tog på sig att betala löshåret som kom idag, tack snälla söta pappa.

På fredag jobbar Moa i stan så jag ska dit och förmodligen få håret färgat så att det blir detsamma som löshåret. Ska dessutom gå till Nail store och få naglarna fixade. Den fransk nagelförlängning som jag fick i julklapp ska äntligen komma till nytta. Fredag kväll ville Moa att jag håller mig hemma, hon hade nämligen tänkt sig att jag skulle prova kläder inför bröllopet. Kan väl bli nått, är alltid kul med kläder! :)) Och på lördag ska jag och Danni ut och fota, hihi. Kul kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback