"Det är en härlig känsla när du har bestämt dig"

Har velat fram och tillbaka vad det gäller tatueringen som det var så mycket snack om innan jag fyllde år.. Fredrik var så bestämd då han sa till mig att jag skulle tänka efter och göra någonting som betyder någonting istället för att ta vilken random text som helst. Och nu vid närmare eftertanke så är jag glad att min söta pojkvän är så klok. Hade jag gjort den där tatueringen som inte betyder någonting så hade jag tröttnat redan nu. Men efter att ha funderat och klurat länge, så har jag kommit fram till vad jag ska ha. Nu är jag 100% och den här gången vet jag att jag inte kommer att ångra mig. Något som betyder ännu mer är att min älskade syster blev lite sugen på att göra en likadan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback