zzZzZZzzZzzzZzz

Skola från 08.10 till 10.10 idag.. Kunde inte ha tajmats bättre för idag när jag vaknade ville jag bara dö. Det var länge sedan jag var så trött och verkligen inte ville kliva upp. Nu är klockan halv 5 och jag har både hunnit sova och plugga. Känns skönt! När jag vaknade hade jag 2 missade samtal, snart därpå ringde det igen.. det var bror Kim som ville berätta att de hade varit på ultraljud och fått med sig bilder hem på lillbebisen. Han var helt stissig och lät nästan gråtfärdig, blir så glad av att se hur lyckliga dem är!!!!

VIK vann igår också förresten, helt otroligt. Det verkar som att det lönade sig att sparka Ivarsson trots allt.. 7 poäng på 3 matcher, det kunde man väl aldrig trott för ett par veckor sedan? Pucken rullar in som den ska, det går fan bra nu :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback