Hejhej, hemskt mycket hej

Vi(pappa, Lisen & jag) kommer kanske (förhoppningsvis) att bli stadsbor framöver, inte allt för snart, utan nån gång i framtiden. Det är absolut inte besämt än, men pappa och Lisen har börjat fundera lite smått och är nog allt lite sugna på flytt. Med lite tur hittar de en fyra inom cityringen till ett "rimligt" pris och är det så att dem gör det så kan det bli av. Jag hoppas för det vore as nisse!

Känner att uppdateringen inte varit den bästa, men jag tror inte att någon av mina (7) läsare har någon större lust att höra om vad jag gjort i skolan och så heller, och så mycket mer händer faktiskt inte. Ibland kan jag vara jätte sugen på att skriva men så blir det bara en massa trams iallafall. Jaja, snart börjar det hända grejer som är värt att skriva om så ni får väl hålla ut, haha.




Allt är möjligt.. om du inte har en aning om vad du pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback