HUSVAGN!

ATJO!...

Igår kväll nös jag så mycket att det gjorde ont i halsen och huvudet hela natten, fint! Mådde lyckligtvis bättre när jag vaknade. Var och skrev in mig på Gruvegårds idag, så snart kan det bli till att börja läsa teori, trist men antar att man inte har något annat val om man nu vill ha det där så kallade körkortet ;p

Hoppas på att må ännu lite bättre imorn. Imorn förmiddag spelar ingen roll, men imorn kväll då jäklar ska jag vara på topp, och egentligen spelar det ingen roll hur dåligt jag mår eller hur ont jag har. För imorn kväll kommer jag vara så jäkla lycklig så att ni inte ens förstår att en människa kan vara så lycklig. Hockeysäsongen drar igång och det pirrar på bra i magen nu vill jag lova. Så som jag längtat... Och ännu återstår det en liten liten tid, men snart, snart då jäklar. ÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback