Krya på mig

Har gått och skaffat mig en mysig förkylning såhär lagom till hösten.. Känns lite halvtrist sådär. Fredrik gick just hem till Adem för att spendera kvällen där med resten av killarna, hade jag känt mig lite piggare så hade jag hängt med. Men var tvungen att lyssna på mage, näsa och huvud den här gången, så får istället ligga kvar här och snora i min ensamhet. Har åtminstone någonting att se fram emot.. Sällskap inatt :m Fredrik var rätt bestämd och ville att jag skulle åka hem istället då han var rädd att jag skulle må sämre under kvällen och inte skulle vara ensam. Men jag fick min vilja fram tillslut. Håller just på att ladda ner Wall-E, så blir till att kika på den om ett tag och sen bara ta det lugnt och försöka skrämma iväg den dumma förkylningen.. Hur, det vet jag inte. Men något kommer jag nog på! :)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

du är en envis flicka men också en underbar sådan!

2009-09-14 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback