This is my last resort

Inte helt oväntat så vann vi brännbollen igår.. vissa ansåg att vi fuska. Men vad gör man? Ni är bara avundsjuka. I know you love us! (Haha)

Skämt åsido. En okej skoldag idag, en okej väntar. Sovmorgon till 10 då samhällen börjar sen blir det hem igen. Ska nämligen fly till Göteborg över helgen, på släktträff. Kan bli både intressant och spännande. Mycket av folket har jag aldrig träffat och dem jag har träffat var det 16 år sedan jag såg. Undra om det blir mycket "Oj. Vad stor du har blivit!" NÄHE?! Vore väl destå värre om jag inte hade växt någonting alls sen vi sågs sist, jadu. 4 timmar i bil, därefter båt i 30 minuter. Yiha. På söndag blir det Liseberg också, snälla övre makter, se till att vi åtminstone får uppehåll.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Hoppas du får det kul! You know I love you ;) <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback