Styrsö

Igår var jag på botten. Jag tyckte mig se något ljus och ville ta mig upp. Men det gick helt enkelt inte.
Idag är allt som det ska vara igen.

Tänkte då passa på att berätta lite kort bara om släktträffen. Åkte som sagt i fredags, ca 4,5 timmar senare befann vi oss på Styrsö (vilket är en ö ute i Göterborgs skärgård). Där bjöds det på hembakt pizza och en massa prat innan det blev dags att sova.

Väckarklockan ringde vid halv 9 dagen därpå. Hade gärna sovit längre, men hade samtidigt inte velat missa vad som hände. Det blev nämligen kajak-paddling och det var så himla kul att jag inte kan förstå varför jag aldrig provat på det förut. Ca en timme och två trötta armar senare så var vi framme vid stranden igen. Då blev det bad i det kalla havet och därefter satte vi oss i den 90 grader varma bastun och blickade ut över Göteborgs vackra skärgård genom det stora panoramafönstret. Mysigt! Till kvällen kom en inhyrd kock och lagade buffé. Kräsen som jag är så åt jag inte allt vad som fanns. Men det jag åt var kanoN!

Söndagen började med plock och städ. 10.40 tog vi båten in till fastlandet igen. Därefter bar det av till Liseberg. Sjukt kul! Behöver inte säga så mycket mer. Känner att inlägget blev nog långt ändå. Rundar av med ett par bilder.




Lill-tösen som kan vara världens sötaste kusinbarn!


Det finns knappt några riktiga bilar på ön. Istället kör folk omkring i golfbilar. Haha

Lilla syster - Stora syster? Stora syster - Lilla syster?

Mats, Anders, pappa och Kim stod för musiken på lördagkvällen.

På G till fastlandet igen. Sorgligt nog.

Sista anhalten. De e la gött!

Tack alla underbara släktingar för en underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback