Fyfan

Har fortfarande ont i min arm efter fredagens äventyr. Bokade därför en tid hos läkaren idag, tänkte att det var lika bra att kolla upp den så att det inte var något allvarligt. Men fyfan säger jag bara, fyfan vilken jävla otrevlig läkare jag fick träffa.

Först fråga han hur det hela gått till osv. sen säger han ganska spydigt/ironiskt (alltså på ett väldigt "nedlåtande" sätt) "tror du att den är bruten eller?" Nej, det tror jag inte, men vad vet jag? Kan passa på att säga att jag aldrig nämnt att den skulle varit bruten?! "Nej, den är inte bruten!". Okej. Vilken tur..? "Så frågan är, vad vill du att jag ska göra?" Ehh. Jag har ont som FAN och ville därför gå till en läkare och höra vad de tror kan vara felet. "Ah. Men du vet att om man ramlar och gör illa sig så gör det ont." NO SHIT?????????!!!!!!!!!!!
"Ja, så är fallet. Det är ingenting jag kan göra åt det. Du får helt enkelt vänta tills det går över" Okej, tack då så jävla mycket. Förlåt ditt as för att jag tog upp din tid........

Nu kommer jag inte ihåg exakt vad han sa men det var i stil med det som står ovan, allt han sa verkade så självklart. Som att jag borde förstå själv att det inte är någon fara och det ena med det andra. Men hur fan ska jag veta det med en gång? Jag är förfan inte läkare. Klart som fan att man blir orolig när det gör så jäkla ont som det faktiskt gör. Jag hatar när människor ska försöka dumförklara mig (bortsett från om det är på skämt och att det är väldigt uppenbart att det är just ett skämt). Tack din jävel, nu har jag inte bara ont längre du har förstört mitt humör också.


Ja, jag är arg.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Men vilken jävla idiot! :| Irriterad jag blir. Klart som fan man vill veta vad det är för fel. Därför doktorer finns till (ja, trodde vi i alla fall). Fyfan!! Han kunde väl i alla fall ha tittat lite?! ÅÅÅÅH!



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback