Studentkoll

Förberedelserna inför vårt fjärde och sista program är så gott som klara, känns både bra och lite tråkigt att det är slut snart! Men innan vi sänder vårt sista program på fredag så har vi, Rebecca och jag, en varsin sommarjobbs-intervju. Så går det vägen blir det till att jobba ytterliggare fyra veckor med radio i sommar, vore inte helt fel med både jobb och ett par slantar! :) Hoppas hoppas!

På fredag blir det utgång med fina vänner, det ser jag fram emot! :) Och om 9 dagar (NIO DAGAR!!!) flyttar jag. Galet. Nyss var det månader, nu är det bara dagar och snart ÄR det. Orkar inte packa, någon som är villig att ställa upp.. Du kan få en krona i timmen... Någon? :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Får jag ett klädesplagg till per timme kan jag nog ställa upp :M

Postat av: Daniela

Haha säger som Rebecca! :)

2010-04-22 @ 16:41:40
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback