30/8

Hade körlektion numero 2 idag! Gick lite hackigt och dåligt till en början, men sen kändes det faktiskt rätt bra :) Har kört i trafiken nu, känns crazy, har även klarat av mina två första rondeller, wow. Vill bara köra mera nu känner jag, haha! Får tvinga ut pappa en sväng innan min nästa lektion som är på torsdag! :)

Och så det där med läkaren då. Ringde idag och skulle boka tid. Och jag fick en, idag halv 3. Sen när jag hade lagt på så börja jag fundera.. halv 3.. Fan, jag är ju inte klar med körlektionen förrän typ fem över halv 3. Ah, ne men då var det bara att ringa tillbaka och boka om. "Finns det någon ny tid i veckan?" Nej, så klart inte. Får vänta till torsdag nästa vecka. Vilket innebär att jag kommer hinna bli "frisk" och sjuk igen innan dess. Hm. Jaja. Hoppas bara de kan göra något åt mig eller åtminstone åt min hosta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback