buhuhuhuuuuuuuuu

fanifanih wfaojsnop mjafedspjnipmvcx paådsk, jgojfmbvl okjsirgkfbvdlspaokfjvdlpösofklvösäpofkgjbm!!!!!!!!!

Så känner jag för den äckliga, slemmiga, snuskiga förkylningen jag har och som jag har haft hela sommaren. Tyckte jag kunde slippa gå till läkaren, med tanke på hur det kändes sist jag gick därifrån.. Men ne, nu kan jag inte dra ut på det längre. Måste gå dit och få höra vad fan det är för fel på mig :( Vaknar varje natt av att det kliar som fan i halsen, så ligger jag och hostar tills jag blir så irriterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Hostmedicinen hjälper inte så det är liksom bara att stå ut tills det ger med sig. Vilket ibland kan ta ett par timmar! Nej, jag säger då det..


hfidsahfoh w49t0m84220wokfmgom mps,kfdmoasdm ogmdso prmnef dsojmeofdn oi BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Stackaaaaaaaaars :( Att du aldrig får bli bra? :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback