Fortsätt simma, fortsätt simma osv..

Jag blir så irriterad på mig själv för att jag tillåter mig att vara så lat när jag egentligen tänkt släpa mig till gymmet. Trots att jag lovat mig själv att "Okej, imorgon SKA jag dit!" så är det så lätt att övertala sig själv att "Du, tänk vad skönt att ligga i sängen hela dagen istället" NEJ! Thess frågade mig igår om jag inte skulle kunna tänka mig att hänga med och simma idag.. Mjaa, tänkte jag. Om jag hinner! Tur för mig att jag fick tid för det var riktigt skönt att simma ett par längder :) Och nu kan jag somna med gott samvete ikväll! Fast hade nog inte haft nå problem att somna ändå med tanke på att jag gick upp tidigt idag för att gå på möte på af, men gah. Blir tokig, så onödigt så jag tror jag spricker! Var där i en halvtimme, så ovärt.

Jaja, blir förmodligen hockey med pappa ikväll. VIK möter något ryskt lag som tydligen ska vara jäkligt bra. Bäst för VIK att de visar vad de går för också, annars.... Ja. Annars går det nog inte så bra (:

Kommentarer
Postat av: Daniela

Snaaart ska jag fylla på mitt gymkort och dååå får du en träningsbuddy igen :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback