HAHA!

Sitter här och skrattar för mig själv. Var på toa nyss.. Det var inte det roliga bara så ni vet! När jag kommer ut i hallen så ser jag att pappa sitter på en stol i köket.... och sover! Haha.. Av alla ställen som finns att sova på i lägenheten så har han somnat på stolen! Soffan hade varit ett mycket mjukare alternativ, eller varför inte sängen? ;) Till och med min matta hade varit bekvämare än att sitta och nicka med huvudet, vilket man för övrigt får väldigt ont i nacken av. Haha! Pappa lilla, tur att jag fick liv i dig så att du slapp tillbringa hela natten i köket. Eller kanske var det planerat, du kanske planerade för att slippa gå så långt till frukosten imorn? Nej, det verkar inte så för nu har du krypit ner i sängen, gulle du! :) Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hahaha vad kul! :D Ja din matta kan man gosa på hihi <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback