Happy x3

Såg Bröderna Karlsson på bio igår, filmen var ok men sällskapet var desto bättre! :) = Happy nr 1!!

När jag vaknade imorse så började jag tänka på den jäkla bossen i Super Mario som fram tills idag tyckts helt omöjlig att klara av. Började spela med tanken att "ne, den här gången tänker jag INTE ge mig förrän jag klarat den". Och de visade sig lönsamt, för nu klara jag den äntligen :D = Happy nr 2!

Sen så kommer vi till happy nr 3...... Rebecca har fått körkort!! Jag är så glad och så stolt över dig, och SÅ avundsjuk! :D GRATTIS GUMMAN! "Snart" är det min tur, och nu har du peppat mig ytterliggare lite till att köra på som bara den! :D





Kommentarer
Postat av: Rebecca

TACK! :D skönt att man kan peppa någon till något ;) snart så snaaaart! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback