Sunday bloody sunday

Ja, imorgon har jag min första körlektion. Känns både bra och inte. Kommer vara sjukt nervös och känner av det redan nu. Pirr pirr i magen! Men det ska nog gå bra... Eller ah, antingen kommer det att gå helt okej, då kommer jag vara jätte glad efteråt eller så kommer alltid gå fel och jag kommer sura hela dagen, haha (: Ska försöka släpa min feta röv till gymmet imorgon också tänkte jag, ska försöka mer än tänka, jag SKA gymma. Eller förresten, jag är ju förkyld. Cp. Ja, det var ju värdelöst.


Något som inte var så tokigt däremot var att få sällskap igen inatt. Fast den här gången var det inte meningen, vi skulle bara se på tv tills Putte var klar på krogen, men så somna vi. Så kan det gå, men jag klagar inte, absolut inte! ♥ 

Najjj, nu ska jag fortsätta se på Sagan om konungens återkomst, sen ska jag sova så att jag är fit for att köra bil tomorrow! Hjälp vad läskigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback