29/12

För en gångs skull har jag faktiskt gjort några fynd på mellandagsrean. Hittade bland annat ett par svarta jeans, som jag velat ha och letat länge efter! Love it. Sen "köpte jag nästan" ett par låga svarta skinnconverse, var bara det att det inte fanns någon lapp i skon som talade om vart skorna fanns på lagret och eftersom att tjejen i kassan var ensam om att jobba så kunde hon inte leta så värst länge heller. Så fick lämna namn och telefonnr så hör de av sig när de hittat hela paret! Gör mig inte så mycket då jag ändå inte kommer kunna använda dem förrän i vår iallafall, haha :)

Ja, vad annars? Imorgon kommer min bebe hit och myser och öppnar sin sista julklapp ;) Sen äre fredag och nyårsafton, hur galet är inte det? 2010 har gått så obeskrivligt fort, jag fattar det inte. Men lite av varje har man allt hunnit med, har bland annat.. blivit faster, tagit studenten, sommarjobbat på radio, kört massa bil, fyllt 19, tagit körkort, kört ännu mera bil, gått på hockey, praktiserat på ica, jobbat på ica, festat en massa och bäst av allt.. hittat kärleken, riktigt på riktigt! AWESOME ♥ Ja, i stora drag då alltså. Får se om jag orkar ge mig på en lite mer grundligare "års-resumé" innan året är slut. Vi ser helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta klaga, i min ensamhet, på hur mätt jag är. Jag och Danni gjorde kycklingsallad, sjukt gott vare vilket ledde till att jag åt mycket mer än vad som egentligen fick plats i min mage, haha. Nu ären fullllll så det räcker året ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback