it doesn't feel like christmas at all

Tänkte att en promenad skulle hjälpa för att dels kyla ner mig lite (svettades som en gris) samt samla tankarna. Men efter att ha vandrat runt i en timme var det enda jag kände att, nej jag inte ville hem igen. Hade kunnat gå hela natten, bara jag hade vetat vart jag skulle ta vägen. Så jäkla mycket som snurrar runt i mitt huvud, egentligen vet jag inte vad det är som triggar igång den där jobbiga känslan i mig. Den gör att jag inte vet vart jag ska ta vägen överhuvudtaget... När jag var ute gick jag riktigt utan att tänka på vart jag var på väg, eller vart jag skulle hamna. Det spelade liksom ingen roll, ville bara komma ifrån.. ja, vadå? Allt. Jag antar att det är det som är det jobbiga. Att jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är som gör ont...


I thought I could fly, so why did I drown?


Kommentarer
Postat av: wasabiiii

Du e bättre än lördagsgodis och jag älskar diiiiig!

2010-12-17 @ 08:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback