Sankta lucia

Hellre mindre och bättre, än bättre och sämre.

Alltså, varför ska det vara så förbannat svårt att hitta bra julklappar till folk? Är klar med en person än så länge, halvfärdig med två, men det kommer jag ju inte så långt på! Fast tror jag halvt kommit på till tre till, så får väl vara klart godkänt just nu iallafall. Två veckor kvar till jul, får hoppas resten löst sig till dess ;)

Kan förresten säga att jag redan tröttnat lite på att vara ledig, haha. Nja, inte riktigt. Men ibland känns det så ensamt, alla andra jobbar ju liksom och här sitter jag, helt själv. Haha, nej då. Jag klagar inte :) Imorgon blire lite serviceutbildning iallafall, något att sysselsätta mig med. Fient!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback