Say that forever is more than just a word

För några månader sedan började en ganska så obekant känsla att växa inom mig. En varm, bubblande, härlig känsla i magen som snabbt spred sig runt i resten av kroppen. Ibland kan det kännas så bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vill bara förmedla den otroliga glädjen jag känner, till den som får mig att känna allt det här. Till killen som för bara några månader sedan var helt okänd för mig. Men som nu är allt. Han är faktiskt det! Jag är helt såld, totalt, helt och hållet, fullständigt. Har aldrig och vill aldrig älska någon så som jag älskar dig! En människa som får en annan människa att må såhär bra är värd att kämpa för, utan tvekan. Jag kommer aldrig släppa taget om dig. Förlåt men det är sant! Jag vill alltid vara din. För vet du vad? Jag trodde inte att man kunde älska såhär mycket

Vi hör ihop, jag tror det på riktigt! För något som är fel kan väl inte kännas såhär rätt?

första september tvåtusentio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback