wuuuw

En zombie. Det har jag känt mig som idag. Men tillsist tog även denna jobbdag slut. Har sen dess varit och storhelghandlat med pappa och solat med Moa. Glad blev jag med, för jag ska få låna hennes Doffe i helgen (lillebilen) Skönt, även om den förmodligen kommer stå en del, ska mysa hela helgen med min finaste älskling! Ska bli så gosigt, bara han och jag :)

Är förresten sista dagen på Ica imorgon (innan "jullovet") ;) En månads ledighet, jo jag tackar jag! Känner att jag behöver det såhäääääääär mycket!!

Nu ska jag smörja in mig med min nya hudlotion, som inte luktar kiss, haha. Sen ska jag allt ta och krypa ner under täcket. Gissar att jag bör vara fit for fight imorgon med, även fast det är sista dagen, hehe. Sen äre klart jag måste samla en massa energi så att jag orkar mysa fredag, lördag, söndag. Mh-mh-mm! Godnatt.

PS.
Har hämtat mitt körkort. Eh.. ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback