Not so good

Seriöst, vem tycker illa om mig? Det verkar som att någon vill att jag aldrig någonsin ska bli frisk, kul att hela sommaren gått åt till att vara förkyld.. Hela min LEDIGA sommar. Det är suger mest av allt! Om det är halsfluss igen så döööör jag! Kom hem vid 12 och har legat i sängen sen dess, har det rätt bekvämt under täcket då jag för en stund glömmer att jag är sjuk, men så fort jag rör mig eller fläkten inte blåser i mitt ansikte så kommer jag ihåg och då mår jag illa!

Det gör ont i halsen/bröstet när jag sväljer, andas eller pratar.
Det gör ont i ryggen och magen om jag ligger fel, blir helt öm.
Min nacke och mitt huvud vill att jag ska dö.
Det sticker, liksom svider till på olika delar av kroppen mest hela tiden.
Och febern vill verkligen bara finnas till för att jävlas!

Ynklig jag låter, men man får tycka synd om sig själv när man är sjuk. Speciellt då man varit det mer eller mindre i 3 veckor! :( Kul sommarrrrrrr.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Postat av: Rebecca

Snuttan då! :( Du lyckades ju åtminstone ha roligt i helgen trots sjukan, alltid något! :) <3

2010-07-27 @ 18:53:46
URL: http://rnystrom.blogg.se/
Postat av: Daniela

Åh vill att du ska bli friskis ju!! :( Krya x tremiljoner! <3

2010-07-28 @ 16:54:22
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback