Usch

Har världens huvudvärk och är extremt uttråkad.. Fredrik är en snäll vän och sitter i bilen till Arlanda med Adem, Adem som precis kommit hem från USA. Ne, jag är inte avis! Och jag önskar inte att jag var lika brun, eller att jag ens kunde bli så brun som han är. Allt känns trist just nu, känner inte för att göra varken det ena eller det andra. Vill bara att min älskling ska komma hem igen så att jag har någon att prata med.. Och inte hjälper det att lägenheten vägrar bli sval heller. Jag e inte bitter!

Nu ska jag fortsätta försöka gräva ut cola ur colaflaskan som jag glömde bort att jag hade i frysen. Det om något lär underhålla mig en liten tid..

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sötis! Nu sitter jag en meter ifrån dig. ser att det går bra på Rosa Pantern,

2010-07-14 @ 00:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback