Vi kör!

Jisses vilka lyckopiller RMK och gänget var, roligaste dagen på länge :D De kom redan vid halv 1 fastän de inte skulle in i studion förrän halv 3 och sedan stannade de lika länge som oss ungefär, haha.. Ja, jag säger då det! Blir till att dra ned på stan med Danni sen och se dem spela klockan 22. Det tycker jag alla andra också ska göra, för jag lovar att det är värt det! Och om du inte är på humör nu så blir du det lätt när de börjar spela, för jisses vilken glädje och energi de har, smittar verkligen av sig!


En av två låtar som de körde! Det är så härligt att se musiker som verkligen tycker att det är kul att framföra sina låtar, RMK och Kompaniett utstrålade verkligen en sån glädje när de körde så jag och Moa bara stod och log och skrattade, riktigt härligt! :D Tummen upp på denna dag!

Kommentarer
Postat av: Daniela

De var grymma! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback