Du lyssnar på...

Jag börjar förstå varför det heter jobb, för om man lägger till igt bakom så blire just vad det är. Jobbigt! Men det är tur att det finns sådant som gör att dagarna känns lite bättre, så som roliga personer som ställer upp på intervju, snälla arbetskamrater och självklart min älskling. Det är mycket värt att se honom då och då under dagen, energin som var försvunnen liksom hittar sin väg tillbaka. Puss på dig min lillkille ♥

"jag gjorde reportage om de som gifte sig på bröllopet" HAHA!

Imorgon är det dags för mig att sända live igen, denna gång med damen som sa ovanstående mening på avslutnings mötet idag, haha! Så slå på 93,7 MHz vid 1 så kan ni höra mig och Moa i hela två timmar, vi kommer bland annat att gästas utav RMK som ska spela på City Festivalen. Kan bli spännade! 93,7 alltså, klockan 1, glöm inte det! :)

Och på fredag bär det av till morfars syster för att "fira gammelmormor Birgittes födelsedag", sorgligt nog finns hon inte bland oss längre, men jag tycker det är fint att vi ska försöka hålla denna tradition vid liv ändå! ♥ Ska bli så mysigt att träffa alla igen, och detsamma på lördag då vi beger oss till Uppsala för att träffa på bröderna Gunnarsson och broder Nording, ska bli riktigt kul! Ser med andra ord fram emot helgen som kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback