Hard work work indeed!

2 reportage om dagen. Jo, visst visste jag att det skulle vara jobbigt. Men inte SÅHÄR jobbigt! Fast det tycks släppa mer och mer i hjärnan och idéerna börjar falla på plats. Imorgon är jag bokad på 2 reportage, förhoppningsvis 3. Det känns väldigt, väldigt bra ska jag säga! Hoppas verkligen, för isåfall har jag bara 2 reportage kvar tills på fredag och det vore riktigt skönt. Någon fin människa som har en rolig idé om vad man kan göra för glada somriga reportage?

Det känns så märkligt.. Allt jag tänker på är jobb. Vi pratar om mat.. "Kan jag göra ett reportage om det här?" Vi spelar minigolf "Fredrik, fråga om du får göra ett reportage om det här".... Och jovisst fick han det! :) Men det känns som att jag borde lägga allt vad reportage innebär på hyllan nu när jag är hemma och faktiskt SKA slappna av. Speciellt då jag inte får betalt för övertid ;)

Nej.. Imorgon blir det hallsta för att först spela in ett midsommarreportage med farmor och farfar och därefter hoppas jag på att få göra ett reportage med min söta syssling Louise som vad med i Team Picasso i körslaget! :)

Nej nummer 2.. Dags att sluta tänka jobb.. Eller nästan, ska bara skriva klart en bit manus åt Fredrik (är man en snäll flickvän så är man) sedan blir det till att sova GOTT och vakna imorgon med nya krafter!

GODNATT!

FÖRRESTEN..
Gjorde reportage på Arosfortet idag (med en skit trevlig snubbe) och vet ni vaaaad? :) Jag fick med mig ett presentkort hem på 1800kr :D så alla på redaktionen ska åka dit och leka sista dagen, kul va! :D

Kommentarer
Postat av: Daniela

Roooooligt! <3 :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback