Hard work work

Imorgon börjar det hårda livet.. Ingen mer skola, nu är allt på riktigt, mer än vad det någonsin varit förut! Känner mig åtminstone rätt trygg i att ha ett jobb att gå till imorgon och en månad framåt, även om det samtidigt känns lite tungt att behöva ställa klockan. Men jag vet nu, att jag kommer sakna varje tidig morgon sedan när jag inte har någonstans att ta vägen. För hur mycket jag önskar att jag visste, så har jag ingen aning om vad som händer efter att sommarjobbet tagit slut.. Eller jo, en sak händer. Som jag börjat se väldigt mycket fram emot. Jag ska åka en sväng ner till Ulricehamn och hälsa på Anna och Lars, förhoppningsvis följer min bästa (Fredrik) med också! :) Det kommer att bli Awesome!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lätt att ni ska komma ner! Ser fram emot det! :)

Postat av: Daniela

Hoppas du har det bra på jobbet! Make some moooney nu honey ;) PUSSSssss

2010-06-14 @ 10:56:09
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback