helluuuu

Kan inte beskriva i ord hur skönt det är med helg, jobbet kör slut på mig totalt! Men behåller fokus på pengarna, det är trots allt bara två veckor kvar. Nästa helg blir det en tripp till bland annat Uppsala för att träffa på "kusinerna" igen, det kan jag säga att jag ser väldigt mycket fram emot!

Nu kom David och vill skriva lite...

jag kan inte heller beskriva hur skönt det är med helg.. jag har i och för sig inget jobb än men jag får ju träffa mina vänner som lägger all energi på jobbet. Ha! ja. Men Matilda är nice, hon låter mig komma till henne och hänga runt. Puss på henne! BFF! , haha, nej men du är bra matilda.. Ja, matilda är bra bra, bästa flickkompisen. Och puss på fredrik och anton / David

Haha, BBF (best boy friend) = David! Nu ska jag ut och hänga med mina pojkar lite mer på balkongen innan vi beger oss på Pitchers! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback