Gah!

Magen börjar äntligen bli bättre.. Fast jag är lite försiktig med att sägat eftersom att den gärna vill retas, lura mig att "Nedu! du kommer ha ont i magen.. för alltid. Moahaha!" Mm.

Imorgon ska jag äntligen utanför dörren igen och se världen. Undrar dock nu hur det ska gå. Kan nämligen inte somna.. Knäppt! Jag som var så trött för någon timme sen. Känns som att det är söndag (jag har alltid/ofta svårt att somna på söndagar). Börjar först tänka på någonting, just ikväll började det med att jag låg och möblera mitt nya rum i lägenheten, sen var det någonting mitt i möblerandet som fick mig att tänka på studentklänningen, och woups så tänkte jag på skorna som jag (fredrik (a)) beställde tidigare i veckan, och bang så låg jag och tänkte hur jag bäst skulle matcha skorna i sommar.. Kunde dock inte minnas exakt hur dem såg ut så till slut blev jag galen och var tvungen att se efter. Och så vips, så sitter jag här. Klarvaken. Förbannade underbara bärbara dator!!!!

Oj va massa trams..

Då kan jag också passa på att nämna hur otroligt irriterad jag blir på "eftertexterna" som är i slutet på Vänner-boxarna. Det är sånna där texter ni vet, som brukar vara i början där det står att det är förbjudet att blablabla. Det är dessutom inte bara på svenskan. Inte bara svenska och engelska. Utan på typ alla världens språk! Vad är det för mening med att ha dem i slutet? Vem läser eftertexterna? Vad är förresten meningen med att ha med dem överhuvudtaget? Finns det någon som läser dem? Förresten så stör jag mig ännu mer på att de få gånger jag tänkt läsa dem aldrig hinner, eftersom att de är i bild i typ 3 sekunder..

Vad fasen snackar jag om?

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback