kill me, kill me now!

Klockan börjar i detta nu att närma sig halv 5.. Halv 5 och om 2 och en halvtimme ringer klockan. Då är det tänkt att jag ska ta mig upp och ta mig till skolan... eller? Min mage håller på att vrida sig ut och in, allt den fått under kvällen/natten är flera flera liter vatten, fast inte ens det får jag behålla. Men trots det så vågar jag inte låta bli att fylla på med ännu mera vatten, för kräkreflexerna kommer ändå. Känns som att mina inävlor ska komma upp. Är det möjligt? Jag vågar i vilket fall som helst inte chansa...


Nu ska jag fylla på magen, så att den har något att tömmas på åter igen... Tackar SVT för att de sänder repris av melodifestivalen denna tragiska natt, så att jag åtminstone har någonting att se på.


Kill me, kill me now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback