happy birthday fluffyface!

Dag 04- En dålig vana du har

Passar på dagens utmaning för jag kan faktiskt inte komma på någonting just nu. Även om jag säkert har flera dåliga vanor..

Hade jättetrevligt igår kväll iallafall! Fast bäst av allt var att äntligen få vakna upp bredvid Jacob imorse igen! Längtar efter det så mycket att jag nästan dör varje vecka! Finns inget bättre sätt att starta morgonen på än att få ligga och pussas, gosa och busa med honom, så är det faktiskt! Jag älskar dig hjärtat

Sen så har vi faktiskt en till person som bör nämnas i det här inlägget! Nämligen lillebil som fyller 19 stora idag :D GRATTIS fluffy
♥ Blir förfest hos henne på Rönnby ikväll, sen vidare mot white night på Pluto! Fast insåg just att jag inte vet om jag har nå vita kläder att ha på mig, pani-i-i-i-i-i-i-ik. Ne skoja, löser sig på ett eller annat sätt! Nu ska jag krypa ner under täcket och bara vara en stund, sen äre dags att tagga till för tonight! SKÅLARÅÅÅH!



Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Tack waaaaasaabi! :D <3

Vart fan är mina ögonbryn på bilden? :D Tappat dem? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback