HELG

Alltså, snälla snälla Martin gav oss helg klockan 2!! Skönaste veckan på länge länge länge! Ikväll blir det hockey, det e fint det :) Mindre bra e att jag inte kommer få träffa min man förrän på söndag, men bättre sent än aldrig brukar man ju säga, och det är ju förstås sant :)

Nu tänkte jag försöka göra någon nytta när jag för en gångs skull har tid över, ska därför försöka få lite ordning i min garderob, eller mina garderober rättare sagt. Har ju fyra stycken nu och inte äre det fint i någon utav dem, nej för jag måste självklart stöka ner allihopa! Dryg man kan va. Men men, dags att sätta igång då :) PUSS

P.S
Varje fredag tycks vara fredag den 13e för mig, för att så fort det blir fredag så blir jag världens klumpigaste och gör illa mig på allt och ingenting, iallafall så länge jag är på jobbet. Idag lyckades jag slita av min tumnagel så illa att jag tappa känseln i halv fingret, och mitt i smärtan så böjde jag mig in i skåpet för att ta ut mina skor, vad händer då? Jo, jag slår i huvudet så att jag tror att jag nästan ska svimma, haha! Got to love fridays :) Håll tummarna för att jag inte bryter foten eller nått nu när jag ger på mig garderoberna, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback