Snow-how-how

YES, YES, YES! Trodde att jag trodde fel först när Martin sa "Ni kan kolla drickorna imorgon bitti när ni kommer. Ni får sluta lite tidigare nu om ni vill". Och tro det eller ej, men att sluta en timme tidigare gör väääldigt mycket. Helt sjukt skönt. Tack Martin!

Om en stund kommer Ellinor till stan så då ska jag träffa henne på en fika, mysigt såhär i skitvädret. Kunde det inte vara lite kallt åtminstone så att snön håller sig kvar? Så meningslöst när det ska komma 97 meter snö och sen smälter det bort på 3 sek. Blir ju dyngsur om fossingarna hur jag än bär mig åt. Klagar inte på snön, än, eller okej lite. Men näre bara är slask är det väl ingen som är nöjd, eller? Kanske finns folk som gillar att vara blöta om fötterna, vad vet jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback