Truly madly deeply

Idag är det fyra månader sedan jag gick på fest för att överraska en vän. Där fanns också en av hans vänner. Minns att vi pratade lite smått under kvällen och hade det väldigt kul tillsammans. Nånting fick mig att vilja veta mer, vilja HA mer. Hade väl aldrig kunnat tro att det skulle sluta så bra, om en vecka har min väns vän varit min pojkvän i 3 månader! Det känns som igår, samtidigt som det känns som att du alltid funnits i mitt liv. Jag menar, hur kan man älska någon (som man bara känt i 4 månader) SÅHÄR mycket? Ja, säg det. Det är otroligt. Du är otrolig. Det här är otroligt!! Du, dig, det vi har... Det är allt jag vill ha!!!!!!!

I'll be your dream,
I'll be your wish,
I'll be your fantasy.
I'll be your hope,
I'll be your love,
I'll be everything that you need

Kommentarer
Postat av: Den där vännen

Älskar dig min lilla fisgris :) <3

2010-11-25 @ 11:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback